Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМуравйова, О. М.-
dc.contributor.advisorКрупей, М. І.-
dc.contributor.authorЛяхоцька, Олександра Костянтинівна-
dc.date.accessioned2022-12-21T08:53:41Z-
dc.date.available2022-12-21T08:53:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛяхоцька О. К. Digital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу). Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання" 30 листопада 2022 р.; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2022. С. 105-106.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18949-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleDigital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2022-105-106.pdf504.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.