Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18949
Название: Digital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу)
Авторы: Ляхоцька, Олександра Костянтинівна
Научный руководитель: Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Ляхоцька О. К. Digital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу). Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання" 30 листопада 2022 р.; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2022. С. 105-106.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18949
Располагается в коллекциях:Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2022-105-106.pdf504.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.