Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18949
Title: Digital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу)
Authors: Ляхоцька, Олександра Костянтинівна
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Ляхоцька О. К. Digital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу). Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання" 30 листопада 2022 р.; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2022. С. 105-106.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18949
Appears in Collections:Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2022-105-106.pdf504.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.