Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18709
Название: Організація обліку операцій стосовно проведення промоушн-акцій у роздрібній торгівлі
Авторы: Акімова, Н.С.
Наумова, Т.А.
Кирильєва, Л.О.
Ключевые слова: промоушн-акції;облік;роздрібна торгівля;promotions;accounting;retail;промоушн-акции;учет;розничная торговля
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Акімова Н. С., Наумова Т. А., Кирильєва Л. О. Організація обліку операцій стосовно проведення промоушн-акцій у роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 18-25.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено підходи до трактування поняття «промоушн-акція», розглянуто питання організації обліку операцій стосовно просування товарів за допомогою промоушн-акцій у роздрібній торгівлі.
Investigated approaches to the definition of "promotional campaign", the issues of organization of accounting operations, sales promotion by promotion-of shares in the retail trade.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18709
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (14)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_2_5.pdf238.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.