Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкімова, Н.С.-
dc.contributor.authorНаумова, Т.А.-
dc.contributor.authorКирильєва, Л.О.-
dc.date.accessioned2022-12-19T18:23:23Z-
dc.date.available2022-12-19T18:23:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАкімова Н. С., Наумова Т. А., Кирильєва Л. О. Організація обліку операцій стосовно проведення промоушн-акцій у роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 18-25.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18709-
dc.description.abstractДосліджено підходи до трактування поняття «промоушн-акція», розглянуто питання організації обліку операцій стосовно просування товарів за допомогою промоушн-акцій у роздрібній торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractInvestigated approaches to the definition of "promotional campaign", the issues of organization of accounting operations, sales promotion by promotion-of shares in the retail trade.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпромоушн-акціїuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectpromotionsuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectпромоушн-акцииuk_UA
dc.subjectучетuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.titleОрганізація обліку операцій стосовно проведення промоушн-акцій у роздрібній торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_5.pdf238.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.