Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18709
Title: Організація обліку операцій стосовно проведення промоушн-акцій у роздрібній торгівлі
Authors: Акімова, Н.С.
Наумова, Т.А.
Кирильєва, Л.О.
Keywords: промоушн-акції;облік;роздрібна торгівля;promotions;accounting;retail;промоушн-акции;учет;розничная торговля
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Акімова Н. С., Наумова Т. А., Кирильєва Л. О. Організація обліку операцій стосовно проведення промоушн-акцій у роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 18-25.
Abstract: Досліджено підходи до трактування поняття «промоушн-акція», розглянуто питання організації обліку операцій стосовно просування товарів за допомогою промоушн-акцій у роздрібній торгівлі.
Investigated approaches to the definition of "promotional campaign", the issues of organization of accounting operations, sales promotion by promotion-of shares in the retail trade.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18709
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_5.pdf238.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.