Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі. : [209] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 141 to 160 of 209
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Основні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємствСукачова-Труніна, С. М.
2017Маркетингові дослідження як інструмент управління маркетинговими ризиками на ринку лікеро-горілчаних виробівСиницина, Г. А.
2017Інновації як об’єкт маркетингуСибірякова, І. Г.
2017Маркетингові проблеми малого і середнього підприємництваСибірякова, І. Г.
2017Поняття ринку некомерційних організаційПринько, М. С.
2017Тенденції розвитку маркетингу в соціальних мережахПолулях, О. В.
2017Оценка экономической эффективности работы предприятий ресторанного, гостиничного и туристского бизнесаПерерва, П. Г.; Косенко, А. В.
2017Реструктуризація в системі адаптивного управління витратами підприємств торгівліМілаш, І. В.
2017Использование методики по интегративному показателю для оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятияЛюбчук, О. К.; Ярченко, Ю. В.
2017Класифікація методів бюджетування на торговельному підприємствіКруглова, О. А.; Козуб, С. О.
2017Ризики впровадження маркетингових інновацій у сфері послуг та їх вплив на рівень економічної безпеки суб’єктів діяльностіКоленда, Н. В.
2017Питання оцінювання зрілості бізнес-моделі підприємств а ресторанного господарстваІванова, Т. П.
2017Стратегічний розвиток та ефективність бізнес-моделей торговельних мережЗубков, С. О.
2017Параметри оцінювання конкурентоспроможності ресторанної послугиГросул, В. А.; Калєнік, К. В.
2017Системи управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами на підприємствіГосн, С.
2017Стан і тенденції розвитку бізнес-планування в УкраїніГоловко, О. Г.; Пашкевич, М. В.
2017Взаємозв’язок понять «ефективність» та «результативність» інноваційної діяльності підприємствГлухова, С. В.
2017Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікаційБаламут, Г. С.; Смокова, Л. М.
2017Преимущества и недостатки внедрения маркетинговой инновационной программы AlbertАтюшкина, В. В.; Мельничук, Н. Н.
2017Assessment methodology of investment management software package performance quality on stock marketDidmanidze, I.; Kakhiani, G.; Dumbadze, Z.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 141 to 160 of 209