Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37785
Title: Преимущества и недостатки внедрения маркетинговой инновационной программы Albert
Authors: Атюшкина, В. В.
Мельничук, Н. Н.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Атюшкина В. В., Мельничук Н. Н. Преимущества и недостатки внедрения маркетинговой инновационной программы Albert. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 111-113.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37785
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_111-113.pdf187.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.