Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37795
Title: Использование методики по интегративному показателю для оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятия
Authors: Любчук, О. К.
Ярченко, Ю. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Любчук О. К., Ярченко Ю. В. Использование методики по интегративному показателю для оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятия. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 133-135.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37795
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_133-135.pdf187.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.