Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37803
Title: Основні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств
Authors: Сукачова-Труніна, С. М.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Сукачова-Труніна С. М. Основні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 150-151.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37803
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_150-151.pdf182.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.