Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : [119] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 119
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Засоби просування ковбасної продукції на українському ринкуОлініченко, К. С.; Бєлавіна, Г. Р.
2020Event-маркетинг як інструмент формування іміджуМихайлова, М. В.; Яценко, О. М.
2020Теоретико-методичний підхід до формування системи показників результативності маркетингуМелушова, І. Ю.
2020Інструменти внутрішнього маркетингу у формуванні клієнтоорієнтованого персоналуКривошеєва, Н. М.
2020Маркетинговий аудит як основа інформаційного забезпечення управління змінами на підприємствіЖегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2020Нові потреби web-споживачівГолованов, Д. С.; Голованова, М. А.
2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Емоційна культура як інноваційний інструмент сучасного маркетингуАфенченко, Г. В.; Шумлянська, Н. В.
2020Methodology of evaluation of customer satisfaction of restaurants servises (Методика оцінювання задоволеності клієнтів послугами ресторанного закладу)Chukurna, O.; Mykhailova, M.
2020Coronavirus influence on international economic diplomacy and trade policy (Вплив пандемії коронавірусу на міжнародну економічну дипломатію та торговельну політику)Yatsenko, O.
2020Вплив блокчейн-технологій на розвиток фінансового сектору світової економікиЧернишова, Л. О.; Лабунець, А. В.
2020Особливості розвитку економічної дипломатії в системі міжнародних відносинЧернишова, Л. О.; Аллахам Мусаб Нур Еддін
2020Наслідки цифровізації для європейської економікиУшакова, Н. Г.,; Помінова, І. І.
2020Розвиток інноваційного потенціалу експортоорієнтованого підприємництва в УкраїніПеченка, О. І.
2020Аналіз стану ринку дитячих товарів в УкраїніПеченка, О. І.; Дуда, А. В.
2020Систематизація інструментів міжнародної маркетингової стратегії підприємстваМелушова, І. Ю.
2020Індекс інклюзивного розвитку – альтернативна система оцінювання економічного розвитку країнКулініч, О. А.; Федоренко, Н. М.
2020Умови розвитку міжнародного бізнесу в УкраїніКулініч, О. А.
2020Фриланс як сучасна форма трудових відносин: зарубіжний досвідЗарецька, Л. М.
2020Вплив трансформації сучасних світових соціальноекономічних процесів на формування цифрової економікиГринько, П. Л.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 119