Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27193
Title: Event-маркетинг як інструмент формування іміджу
Authors: Михайлова, М. В.
Яценко, О. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Михайлова М. В., Яценко О. М. Event-маркетинг як інструмент формування іміджу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 117-118.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27193
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_14.05.20_117-118.pdf784.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.