Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26189
Title: Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу
Authors: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Біловодська О. А., Кулік Д. І. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 107-108.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26189
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_14.05.20_107-108.pdf771.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.