Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992
Назва: Маркетингове стратегічне планування на підприємстві
Автори: Гросул, В.А.
Мамаєва, Г.С.
Ключові слова: планування;стратегічне планування;маркетингове стратегічне планування;підприємство;planning;strategic planning;marketing strategic planning;enterprise;планирование;стратегическое планирование;маркетинговое стратегическое планирование;предприятие
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Гросул В. А., Мамаєва Г. С. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 201-205.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто систему маркетингового стратегічного планування та проаналізовано науково-методичні підходи щодо стратегічного планування на підприємстві.
The system of marketing strategic planning at the enterprise and analyzing the scientific and methodological approaches of strategic planning at the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(1)__30.pdf162.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.