Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992
Название: Маркетингове стратегічне планування на підприємстві
Авторы: Гросул, В.А.
Мамаєва, Г.С.
Ключевые слова: планування;стратегічне планування;маркетингове стратегічне планування;підприємство;planning;strategic planning;marketing strategic planning;enterprise;планирование;стратегическое планирование;маркетинговое стратегическое планирование;предприятие
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Гросул В. А., Мамаєва Г. С. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 201-205.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто систему маркетингового стратегічного планування та проаналізовано науково-методичні підходи щодо стратегічного планування на підприємстві.
The system of marketing strategic planning at the enterprise and analyzing the scientific and methodological approaches of strategic planning at the enterprise.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(1)__30.pdf162.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.