Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГросул, В.А.-
dc.contributor.authorМамаєва, Г.С.-
dc.date.accessioned2022-12-13T17:07:55Z-
dc.date.available2022-12-13T17:07:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГросул В. А., Мамаєва Г. С. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 201-205.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992-
dc.description.abstractРозглянуто систему маркетингового стратегічного планування та проаналізовано науково-методичні підходи щодо стратегічного планування на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractThe system of marketing strategic planning at the enterprise and analyzing the scientific and methodological approaches of strategic planning at the enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингове стратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectmarketing strategic planninguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectпланированиеuk_UA
dc.subjectстратегическое планированиеuk_UA
dc.subjectмаркетинговое стратегическое планированиеuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.titleМаркетингове стратегічне планування на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__30.pdf162.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.