Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992
Title: Маркетингове стратегічне планування на підприємстві
Authors: Гросул, В.А.
Мамаєва, Г.С.
Keywords: планування;стратегічне планування;маркетингове стратегічне планування;підприємство;planning;strategic planning;marketing strategic planning;enterprise;планирование;стратегическое планирование;маркетинговое стратегическое планирование;предприятие
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Гросул В. А., Мамаєва Г. С. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 201-205.
Abstract: Розглянуто систему маркетингового стратегічного планування та проаналізовано науково-методичні підходи щодо стратегічного планування на підприємстві.
The system of marketing strategic planning at the enterprise and analyzing the scientific and methodological approaches of strategic planning at the enterprise.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17992
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__30.pdf162.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.