Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17311
Назва: Эволюция маркетинга как концепции управления бизнесом
Автори: Мяликов, К.
Джумаева, А.
Науковий керівник : Мандыч, А. В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Мяликов К., Джумаева А. Эволюция маркетинга как концепции управления бизнесом. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 138-140.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17311
Розташовується у зібраннях:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2013_48.pdf439.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.