Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандыч, А. В.-
dc.contributor.authorМяликов, К.-
dc.contributor.authorДжумаева, А.-
dc.date.accessioned2022-12-07T13:02:41Z-
dc.date.available2022-12-07T13:02:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМяликов К., Джумаева А. Эволюция маркетинга как концепции управления бизнесом. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 138-140.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17311-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків ХНТУСГuk_UA
dc.titleЭволюция маркетинга как концепции управления бизнесомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2013_48.pdf439.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.