Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1551
Назва: The influence of aesthetic properties of product packaging on consumers, preferences
Інші назви: Вплив естетичних властивостей упаковки товарів на уподобання споживачів
Автори: Letuta, Tetiana
Gasanova, Anna
Grygorets, Dmitry
Ключові слова: packaging;design;composition;demand;упаковка;дизайн;композиція;попит;упаковка;дизайн;композиция;спрос
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Letuta T., Gasanova A., Grygorets D. The influence of aesthetic properties of product packaging on consumers, preferences. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2015. Вип. 1(21). C. 487-494.
Короткий огляд (реферат): With the help of marketing research, the influence of aesthetic packaging properties on customers' preferences is analyzed. The aim of such research is to determine packaging elements that influence consumers' decision on buying the corresponding product. The innovations in product packaging are analyzed. Considering them as an important part of business activity, current questions of nutritional product packaging study are revealed. The authors have studied the consumers' treatment of packaging design and their level of innovations comprehension in this field. Online survey is conducted, on the basis of which the following conclusion is made: modern Ukrainian market seems to be compositionally uniform, that leads to the necessity of more detailed study of a consumer preferences to timely packaging design development and innovations implementations in this field of activity.
Шляхом маркетингового дослідження проаналізовано вплив естетичних властивостей упаковки товарів на уподобання споживачів. Метою дослідження було визначення елем ентів упаковки, які впливають на рішення споживачів про покупку відповідного товару. Проаналізовано інновації в упаковці харчових продуктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1551
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2015_1_54.pdf226.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.