Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1551
Название: | The influence of aesthetic properties of product packaging on consumers, preferences |
Другие названия: | Вплив естетичних властивостей упаковки товарів на уподобання споживачів |
Авторы: | Letuta, Tetiana Gasanova, Anna Grygorets, Dmitry |
Ключевые слова: | packaging;design;composition;demand;упаковка;дизайн;композиція;попит;упаковка;дизайн;композиция;спрос |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Letuta T., Gasanova A., Grygorets D. The influence of aesthetic properties of product packaging on consumers, preferences. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2015. Вип. 1(21). C. 487-494. |
Краткий осмотр (реферат): | With the help of marketing research, the influence of aesthetic packaging
properties on customers' preferences is analyzed. The aim of such research is to
determine packaging elements that influence consumers' decision on buying the
corresponding product. The innovations in product packaging are analyzed.
Considering them as an important part of business activity, current questions of
nutritional product packaging study are revealed. The authors have studied the
consumers' treatment of packaging design and their level of innovations
comprehension in this field. Online survey is conducted, on the basis of which the
following conclusion is made: modern Ukrainian market seems to be
compositionally uniform, that leads to the necessity of more detailed study of a
consumer preferences to timely packaging design development and innovations
implementations in this field of activity. Шляхом маркетингового дослідження проаналізовано вплив естетичних властивостей упаковки товарів на уподобання споживачів. Метою дослідження було визначення елем ентів упаковки, які впливають на рішення споживачів про покупку відповідного товару. Проаналізовано інновації в упаковці харчових продуктів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1551 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 1 (21) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pt_2015_1_54.pdf | 226.74 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.