Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15326
Назва: Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства
Автори: Товма, О.А.
Ключові слова: репутація;ділова репутація;підприємство;оцінювання;методичні підходи;reputation;business reputation;enterprise;assessment;methodological approaches;репутация;деловая репутация;предприятие;оценка;методические подходы
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Товма О. А. Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 166-174.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні методи та підходи до оцінювання ділової репутації, а також проаналізовано їх сутність, переваги та обмеження під час використання для обчислення на підприємствах. Підкреслено практичний бік проблематики та його зв'язок із завданнями, що постають у процесі господарської діяльності.
Approaches and basic methods of business reputation have been considered. Main points, advantages and limitations of methods and approaches have been analysed for calculation of business reputation at enterprises. Practical side of problem and its connection with tasks, which appear in the process of economic activity have been underline.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15326
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_2_26.pdf260.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.