Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15326
Title: Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства
Authors: Товма, О.А.
Keywords: репутація;ділова репутація;підприємство;оцінювання;методичні підходи;reputation;business reputation;enterprise;assessment;methodological approaches;репутация;деловая репутация;предприятие;оценка;методические подходы
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Товма О. А. Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 166-174.
Abstract: Розглянуто основні методи та підходи до оцінювання ділової репутації, а також проаналізовано їх сутність, переваги та обмеження під час використання для обчислення на підприємствах. Підкреслено практичний бік проблематики та його зв'язок із завданнями, що постають у процесі господарської діяльності.
Approaches and basic methods of business reputation have been considered. Main points, advantages and limitations of methods and approaches have been analysed for calculation of business reputation at enterprises. Practical side of problem and its connection with tasks, which appear in the process of economic activity have been underline.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15326
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_26.pdf260.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.