Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15326
Название: Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства
Авторы: Товма, О.А.
Ключевые слова: репутація;ділова репутація;підприємство;оцінювання;методичні підходи;reputation;business reputation;enterprise;assessment;methodological approaches;репутация;деловая репутация;предприятие;оценка;методические подходы
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Товма О. А. Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 166-174.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні методи та підходи до оцінювання ділової репутації, а також проаналізовано їх сутність, переваги та обмеження під час використання для обчислення на підприємствах. Підкреслено практичний бік проблематики та його зв'язок із завданнями, що постають у процесі господарської діяльності.
Approaches and basic methods of business reputation have been considered. Main points, advantages and limitations of methods and approaches have been analysed for calculation of business reputation at enterprises. Practical side of problem and its connection with tasks, which appear in the process of economic activity have been underline.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15326
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_2_26.pdf260.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.