Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14226
Назва: Особливості соціальної реклами в instagram
Автори: Тимчур, Г. М.
Науковий керівник : Бабко, Н. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Тимчур Г. М. Особливості соціальної реклами в instagram. Матеріали XVІІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі", 25-26 березня 2021 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ. 2021. С. 369.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14226
Розташовується у зібраннях:Матеріали XVII-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg-2021-369.pdf184.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.