Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБабко, Н. М.-
dc.contributor.authorТимчур, Г. М.-
dc.date.accessioned2022-11-18T09:52:06Z-
dc.date.available2022-11-18T09:52:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТимчур Г. М. Особливості соціальної реклами в instagram. Матеріали XVІІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі", 25-26 березня 2021 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ. 2021. С. 369.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14226-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОсобливості соціальної реклами в instagramuk_UA
Appears in Collections:Матеріали XVII-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg-2021-369.pdf184.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.