Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11576
Назва: Мерчандайзинг
Автори: Сподар, Катерина Вікторівна
Соколова, Євгенія Борисівна
Андріюк, Емма Іванівна
Ключові слова: мерчандайзинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мерчандайзинг : методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів / укладачі : К. В. Сподар, Є. Б. Соколова, Е. І. Андріюк. Х. : ХДУХТ, 2016. 13 с.
Короткий огляд (реферат): Метою вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо застосування мерчандайзингу виробничими/постачальницькими та роздрібними підприємствами в просуванні товарів до споживачів. Пропоновані в методичних вказівках рекомендації для самостійної підготовки допоможуть студентам опанувати питання курсу та оцінити важливість і необхідність наукових знань та практичних навичок з мерчандайзингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11576
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metod_rekomend_dlya_samost_robit_merchandajzing_2016.pdf340.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.