Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11576
Название: Мерчандайзинг
Авторы: Сподар, Катерина Вікторівна
Соколова, Євгенія Борисівна
Андріюк, Емма Іванівна
Ключевые слова: мерчандайзинг
Дата публикации: 2016
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Мерчандайзинг : методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів / укладачі : К. В. Сподар, Є. Б. Соколова, Е. І. Андріюк. Х. : ХДУХТ, 2016. 13 с.
Краткий осмотр (реферат): Метою вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо застосування мерчандайзингу виробничими/постачальницькими та роздрібними підприємствами в просуванні товарів до споживачів. Пропоновані в методичних вказівках рекомендації для самостійної підготовки допоможуть студентам опанувати питання курсу та оцінити важливість і необхідність наукових знань та практичних навичок з мерчандайзингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11576
Располагается в коллекциях:Методичні вказівки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
metod_rekomend_dlya_samost_robit_merchandajzing_2016.pdf340.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.