Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083
Назва: Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства
Інші назви: Strategic planning of trade enterprise brand architecture
Автори: Зубко, Дар’я Олександрівна
Ключові слова: бренд-менеджмент;архітектура бренду;бренд;торговельне підприємство;стратегічне управління;стратегічне планування;brand management;brand architecture;brand;trade enterprise;strategic management;strategic planning
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ «Стильна типографія»
Бібліографічний опис: Зубко Д. О. Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 3. С. 96-100.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Короткий огляд (реферат): Бренд відіграє важливу роль у процесі стратегічного розвитку торговельного підприємства. Його формування повинно здійснюватися відповідно до системи стратегічного планування підприємства. Архітектура бренду є важливим елементом бренд-менеджменту та сприяє підтриманню конкурентоспроможності торговельного підприємства на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf208.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.