Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083
Title: Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства
Other Titles: Strategic planning of trade enterprise brand architecture
Authors: Зубко, Дар’я Олександрівна
Keywords: бренд-менеджмент;архітектура бренду;бренд;торговельне підприємство;стратегічне управління;стратегічне планування;brand management;brand architecture;brand;trade enterprise;strategic management;strategic planning
Issue Date: 2020
Publisher: ТОВ «Стильна типографія»
Citation: Зубко Д. О. Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 3. С. 96-100.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: Бренд відіграє важливу роль у процесі стратегічного розвитку торговельного підприємства. Його формування повинно здійснюватися відповідно до системи стратегічного планування підприємства. Архітектура бренду є важливим елементом бренд-менеджменту та сприяє підтриманню конкурентоспроможності торговельного підприємства на ринку.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf208.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.