Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083
Название: Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства
Другие названия: Strategic planning of trade enterprise brand architecture
Авторы: Зубко, Дар’я Олександрівна
Ключевые слова: бренд-менеджмент;архітектура бренду;бренд;торговельне підприємство;стратегічне управління;стратегічне планування;brand management;brand architecture;brand;trade enterprise;strategic management;strategic planning
Дата публикации: 2020
Издательство: ТОВ «Стильна типографія»
Библиографическое описание: Зубко Д. О. Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 3. С. 96-100.
Серия/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Краткий осмотр (реферат): Бренд відіграє важливу роль у процесі стратегічного розвитку торговельного підприємства. Його формування повинно здійснюватися відповідно до системи стратегічного планування підприємства. Архітектура бренду є важливим елементом бренд-менеджменту та сприяє підтриманню конкурентоспроможності торговельного підприємства на ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083
ISSN: 2524-0455
Располагается в коллекциях:Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
19.pdf208.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.