Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗубко, Дар’я Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-15T09:52:06Z-
dc.date.available2022-06-15T09:52:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗубко Д. О. Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 3. С. 96-100.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1083-
dc.description.abstractБренд відіграє важливу роль у процесі стратегічного розвитку торговельного підприємства. Його формування повинно здійснюватися відповідно до системи стратегічного планування підприємства. Архітектура бренду є важливим елементом бренд-менеджменту та сприяє підтриманню конкурентоспроможності торговельного підприємства на ринку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3-
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectархітектура брендуuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectbrand architectureuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjecttrade enterpriseuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.titleСтратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeStrategic planning of trade enterprise brand architectureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf208.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.