Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10782
Назва: Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві
Автори: Давидова, Оксана Юріївна
Ключові слова: конкурентоспроможність;управління якістю;організаційно-економічний розвиток;готельно-ресторанне господарство;якість послуг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: вид-во Іванченка І.С.
Бібліографічний опис: Давидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: підручник. Харків: вид-во Іванченка І.С., 2018. 488 с.
Короткий огляд (реферат): У підручнику розглядаются проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможністю продукції та послуг що надають підприємства готельно-ресторанного господарства.Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджено економічні поняття якості, принципи та методи її оцінювання, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельноресторанного господарства в сучасних економічних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10782
Розташовується у зібраннях:Підручники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ypravl_yakisty_prod_Pidrychnuk_2018.pdf5.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.