Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидова, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2022-10-27T11:51:30Z-
dc.date.available2022-10-27T11:51:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДавидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: підручник. Харків: вид-во Іванченка І.С., 2018. 488 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10782-
dc.description.abstractУ підручнику розглядаются проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможністю продукції та послуг що надають підприємства готельно-ресторанного господарства.Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджено економічні поняття якості, принципи та методи її оцінювання, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельноресторанного господарства в сучасних економічних умовах.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: вид-во Іванченка І.С.uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectорганізаційно-економічний розвитокuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectякість послугuk_UA
dc.titleУправління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарствіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Підручники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ypravl_yakisty_prod_Pidrychnuk_2018.pdf5.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.