Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10782
Title: Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві
Authors: Давидова, Оксана Юріївна
Keywords: конкурентоспроможність;управління якістю;організаційно-економічний розвиток;готельно-ресторанне господарство;якість послуг
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: вид-во Іванченка І.С.
Citation: Давидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: підручник. Харків: вид-во Іванченка І.С., 2018. 488 с.
Abstract: У підручнику розглядаются проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможністю продукції та послуг що надають підприємства готельно-ресторанного господарства.Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджено економічні поняття якості, принципи та методи її оцінювання, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельноресторанного господарства в сучасних економічних умовах.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10782
Appears in Collections:Підручники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ypravl_yakisty_prod_Pidrychnuk_2018.pdf5.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.