Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316
Назва: Маркетингова товарна політика
Автори: Попова, Людмила Олексіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Ключові слова: маркетингова товарна політика;товарний ринок;конкурентоспроможність товару;формування асортименту товара;товарна політика;маркетингові характеристики товару
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Попова Л. О., Прядко О. М. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. у структурно-логічних схемах; 2 вид. Харків: ХДУХТ, 2009. 77 с.
Короткий огляд (реферат): У навч. посібн. розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї із складових маркетингового комплексу - товару, основні маркетингові характеристики товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, конкурентоспроможності товару, принципи формування асортимету, інвестиції, виведення нового товару на ринок, сервіс у системі маркетингової товарної політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316
ISBN: 966-7885-72-0
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popova_Pryadko_marketing_product_study_guide_2009.pdf547.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.