Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316
Title: Маркетингова товарна політика
Authors: Попова, Людмила Олексіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Keywords: маркетингова товарна політика;товарний ринок;конкурентоспроможність товару;формування асортименту товара;товарна політика;маркетингові характеристики товару
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Попова Л. О., Прядко О. М. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. у структурно-логічних схемах; 2 вид. Харків: ХДУХТ, 2009. 77 с.
Abstract: У навч. посібн. розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї із складових маркетингового комплексу - товару, основні маркетингові характеристики товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, конкурентоспроможності товару, принципи формування асортимету, інвестиції, виведення нового товару на ринок, сервіс у системі маркетингової товарної політики.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316
ISBN: 966-7885-72-0
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popova_Pryadko_marketing_product_study_guide_2009.pdf547.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.