Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Людмила Олексіївна-
dc.contributor.authorПрядко, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-24T15:29:04Z-
dc.date.available2022-10-24T15:29:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПопова Л. О., Прядко О. М. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. у структурно-логічних схемах; 2 вид. Харків: ХДУХТ, 2009. 77 с.uk_UA
dc.identifier.isbn966-7885-72-0-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316-
dc.description.abstractУ навч. посібн. розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї із складових маркетингового комплексу - товару, основні маркетингові характеристики товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, конкурентоспроможності товару, принципи формування асортимету, інвестиції, виведення нового товару на ринок, сервіс у системі маркетингової товарної політики.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectтоварний ринокuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність товаруuk_UA
dc.subjectформування асортименту товараuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові характеристики товаруuk_UA
dc.titleМаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popova_Pryadko_marketing_product_study_guide_2009.pdf547.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.