Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316
Название: Маркетингова товарна політика
Авторы: Попова, Людмила Олексіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: маркетингова товарна політика;товарний ринок;конкурентоспроможність товару;формування асортименту товара;товарна політика;маркетингові характеристики товару
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Попова Л. О., Прядко О. М. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. у структурно-логічних схемах; 2 вид. Харків: ХДУХТ, 2009. 77 с.
Краткий осмотр (реферат): У навч. посібн. розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї із складових маркетингового комплексу - товару, основні маркетингові характеристики товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, конкурентоспроможності товару, принципи формування асортимету, інвестиції, виведення нового товару на ринок, сервіс у системі маркетингової товарної політики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316
ISBN: 966-7885-72-0
Располагается в коллекциях:Навчальні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Popova_Pryadko_marketing_product_study_guide_2009.pdf547.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.