Browsing by Author Чміль, Ганна Леонідівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 60  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економікиЧміль, Ганна Леонідівна
2015Аналітичне забезпечення управління капіталом сільськогосподарського підприємстваКащена, Наталія Борисівна; Горошанська, Олена Олександрівна; Костинська, Маргарита Володимирівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2022Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільстваЧміль, Ганна Леонідівна; Олініченко, Катерина Сергіївна; Пахуча, Еліна Вікторівна
2014Власний капітал підприємства: методологічні аспекти облікуЧміль, Ганна Леонідівна
2018Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освітиОлініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Чміль, Ганна Леонідівна; Шкреба, Дар’я Сергіївна
2021Директ-маркетинг: функції та значенняЧміль, Ганна Леонідівна
2021Економічна взаємодія суб’єктів споживчого ринку в умовах індустрії 4.0Чміль, Ганна Леонідівна
2015Збірник тестових завдань з дисципліни «Комерційна діяльність»Чміль, Ганна Леонідівна; Красноусов, Андрій Володимирович
2014Капітал підприємства та чинники зміни його оборотностіЧміль, Ганна Леонідівна
2015Капітал підприємства як об’єкт обліку і аналізу: сутність та видиКащена, Наталія Борисівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2015Капітал як об'єкт обліково-аналітичної системи підприємства торгівліКащена, Наталія Борисівна; Сідорова, Тамара Олександрівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2018Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівліЧміль, Ганна Леонідівна
2018Маркетинг в антикризовому управлінні підприємствомЧміль, Ганна Леонідівна
2020Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізаціїЧміль, Ганна Леонідівна
2023Маркетингова політика розподілуОлініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Чміль, Ганна Леонідівна
2023Маркетингові активи в системі управління результативністю діяльності промислових підприємствЧміль, Ганна Леонідівна; Олініченко, Катерина Сергіївна; Бубенець, Ірина Георгіївна
2014Методичні аспекти обліку облігацій власної емісіїЧміль, Ганна Леонідівна
2021Методологія адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: автореф. дис. на здобуття … д-ра екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Савицька, Наталія Леонідівна; Чміль, Ганна Леонідівна; Харківський державний університет харчування та торгівлі
2021Методологія адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: дис. на здобуття … д-ра екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Савицька, Наталія Леонідівна; Чміль, Ганна Леонідівна; Харківський державний університет харчування та торгівлі
2021Модернізація інформаційно-технологічної інфраструктури торговельного підприємстваЧміль, Ганна Леонідівна