Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9985
Title: Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Other Titles: Complex evaluation of efficiency of commercial activity of retail trade enterprises
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: оцінка;ефективність;комерційна діяльність;роздрібна торгівля;матрична модель;estimation;efficiency;commercial activity;retail trade;matrix model
Issue Date: 2018
Citation: Чміль Г. Л. Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2018. Т. 29 (68). № 4. С. 117-122.
Abstract: Стаття присвячена розвитку теоретичних засад та методичного інструментарію комплексного оцінювання ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Здійснено аналіз структури обігу роздрібної торгівлі України. Визначено, що для покращення споживчих настроїв, забезпечення пропорційності темпових змін роздрібного товарообігу і збільшення реальних доходів населення разом з усуненням негативних чинників на рівні держави та застосуванням стимуляційних важелів на регіональному рівні важливим є підвищення ефективності комерційної діяльності окремих підприємств. Запропоновано авторське визначення поняття «ефективність комерційної діяльності підприємства». З метою оцінки рівня ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі запропоновано використовувати систему абсолютних та відносних показників, що поєднані в блоки, залежно від основних комерційних процесів та операцій. Розроблено матричну модель ефек тивності комерційної діяльності підприємства роздрібної торгівлі. The article is devoted to the development of theoretical foundations and methodological tools for a comprehensive assessment of the efficiency of commercial activities of retail enterprises. The analysis of the structure of retail trade turnover of Ukraine is carried out. It is determined that in order to improve consumer sentiment, ensure proportionality of the pace of changes in retail turnover and increase real incomes of the population, along with the elimination of negative factors at the state level and the use of incentives at the regional level, it is important to increase the efficiency of the commercial activities of individual enterprises. The author’s definition of the concept of “the efficiency of the enterprise’s commercial activities” is proposed. In order to assess the level of efficiency of commercial activity of retail enterprises, it is proposed to use a system of absolute and relative indicators, which are combined into blocks, depending on the main commercial processes and opera tions. A matrix model of the efficiency of commercial activity of a retail enterprise has been developed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9985
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_VZ_TNU_article_29_68_4_2018.pdf10.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.