Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15071
Title: Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: парадигма;цифрової трансформації;трендвочинг;цифрова поведінка підприємств;тригери формування;теоретико-методологічний базис;тригери;цифровізація економіки України
Issue Date: 2021
Publisher: Видавництво Іванченка І. С.
Citation: Чміль Г. Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія; Х.: Видавництво Іванченка І. С. , 2021. 377 с.
Abstract: Монографію присвячено вирішенню актуальної науково-практичної проблеми, що полягає у розвитку теоретико-методологічних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки. У монографії критично осмислено процеси глобальних перетворень та виявлено передумови появи сучасної технологічної парадигми розвитку соціальноекономічних систем. Обґрунтовано зміни в економічній поведінці суб’єктів ринку під впливом ґенези Індустрії 4.0, визначено детермінанти і тригери та обґрунтовано концептуальне бачення контурів змін, що формують адаптивність поведінки суб’єктів ринку. Систематизовано понятійно-категоріальний апарат щодо адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку. Обґрунтовано теоретико-методологічний базис адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку та концептуальні засади адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі. Визначено особливості цифровізації економіки України, досліджено стан та тенденції розвитку суб’єктів роздрібної торгівлі. Виокремлено сучасні тренди використання цифрових можливостей в роздрібній торгівлі, обґрунтовано методичний інструментарій комплексної діагностики адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання адаптивної поведінки підприємств роздрібної торгівлі. Удосконалено науково-методичний підхід до оцінювання внутрішніх цифрових можливостей підприємства роздрібної торгівлі. Обґрунтовано: науково-методичний підхід до формування стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науковопрактичний підхід до оцінювання задоволеності споживачів процесом онлайнпокупки товарів повсякденного попиту. Монографію розраховано на наукових працівників, фахівців економічного спрямування, викладачів, аспірантів і здобувачів вищої економічної освіти.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15071
ISBN: 978-617-8059-27-9
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mono_2021_Chmil.pdf8.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.