Browsing by Author Прядко, О.М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємстваПрядко, О.М.
2023Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCGПрядко, О.М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2018Маркетингова політика закладу вищої освітиСавицька, Н.Л.; Ушакова, Н.Г.; Помінова, І.І.; Жегус, О.В.; Мелушова, І.Ю.; Михайлова, М.В.; Сокол, Н.А.; Кулініч, О.А.; Федоренко, Н.М.; Прядко, О.М.; Олініченко, К.С.; Тарасов, І.Ю.; Афанасьєва, О.П.; Чміль, Г.Л.
2011Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами ХарковаМітяєва, Т.Л.; Прядко, О.М.; Бєліченко, В.Г.
2018Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівліYancheva, L.; Savytska, N.; Ushakova, N.; Shtal, T.; Borysova, A.; Mutazakki, Nawal; Natorina, A.; Proskurnina, N.; Ryeznikov, V.; Zhehus, O.; Pominova, I.; Melushova, І.; Mykhailova, M.; Кaluzhynova, Т.; Uvarova, А.; Андросова, Т.В.; Афанасьєва, О.П.; Величко, К.Ю.; Голованова, М.А.; Гринько, П.Л.; Козуб, В.О.; Кот, О.В.; Лебедченко, В.В.; Носач, Л.Л.; Олініченко, К.С.; Печенка, О.І.; Прядко, О.М.; Тарасов, І.Ю.; Чернишова, Л.О.; Яцун, Л.М.
2011Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуттяПопова, Л.О.; Прядко, О.М.; Савіна, В.С.
2010Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовищаПрядко, О.М.; Савіна, В.С.
2018Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освітиПрядко, О.М.; Олініченко, К.С.; Афанасьєва, О.П.
2011Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингуПрядко, О.М.; Джуглей, К.В.
2009Формування брендингу на українському споживчому ринкуПопова, Л.О.; Прядко, О.М.
2018Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингуТарасов, І.Ю.; Прядко, О.М.