Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30779
Title: Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингу
Authors: Тарасов, І.Ю.
Прядко, О.М.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Citation: Тарасов І. Ю., Прядко О. М. Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 137-149.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30779
ISBN: 978-617-7675-02-9
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_137-149.pdf383.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.