Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30774
Title: Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти
Authors: Прядко, О.М.
Олініченко, К.С.
Афанасьєва, О.П.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Citation: Прядко О. М., Олініченко К. С., Афанасьєва О. П. Особливості використання елементів marketing-mix закладів вищої освіти. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 124-136.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30774
ISBN: 978-617-7675-02-9
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_124-136.pdf426.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.