Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22348
Title: Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища
Authors: Прядко, О.М.
Савіна, В.С.
Keywords: споживчий ринок взуття;конкурентне середовище;consumer footwear market;competitive environment;потребительский рынок обуви;конкурентная среда
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Прядко О. М., Савіна В. С. Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 614-619.
Abstract: Розглянуто методичні основи формування споживчого ринку взуття. Проведено моніторинг внутрішнього та зовнішнього середовища споживчого ринку взуття в умовах конкуренції.
Methodical bases of the consumer footwear warhef forming are examined. Inside and outside monitoring of the consumer footwear warhef on competition are carried out.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22348
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_86.pdf164.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.