Browsing by Author Онєгіна, О. С.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Економічна сутність конкурентоспроможності підприємств та механізм формування конкурентних перевагМандич, О. В.; Онопрієнко, К. С.; Онєгіна, О. С.; Шевченко, Ю. Ю.
2017Маркетинг як основа підвищення ефективності комерційної діяльності аграрних підприємствМандич, О. В.; Кривоніс, І. І.; Онєгіна, О. С.; Ушкалова, Є. М.
2019Організація маркетингу зернової групи для аграрних підприємствМандич, О. В.; Онєгіна, О. С.
2018Особливості змістовного наповнення конкурентних стратегій підприємстваМандич, О. В.; Онєгіна, О. С.; Довгопол, Є. О.
2018Особливості формування маркетингової товарної політики аграрних підприємствМандич, О. В.; Абрамова, В. С.; Корнієнко, В. С.; Онєгіна, О. С.
2017Сутність визначення та особливості теорії маркетингу інноваційМандич, О. В.; Яковлєва, В. В.; Онєгіна, О. С.; Шевченко, Ю. Ю.
2018Сутність та класифікація рекламних кампанійМандич, О. В.; Абрамова, В. С.; Власенко, І. А.; Онєгіна, О. С.
2017Товарна та цінова політики, як основа підвищення конкурентоспроможності підприємствМандич, О. В.; Казакова, О. І.; Онєгіна, О. С.; Думчиков, О. В.
2019Управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствахМандич, О. В.; Абрамова, В. С.; Зейда, В. В.; Онєгіна, О. С.
2017Фактори та інструментарій підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємствМандич, О. В.; Федюкін, І. О.; Абрамова, В. С.; Онєгіна, О. С.
2018Формування аграрного маркетингу з урахуванням галузевих особливостейМандич, О. В.; Корнієнко, В. С.; Онєгіна, О. С.; Самойленко, Д. Г.