Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8758
Title: Сутність визначення та особливості теорії маркетингу інновацій
Authors: Яковлєва, В. В.
Онєгіна, О. С.
Шевченко, Ю. Ю.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Яковлєва В. В., Онєгіна О. С., Шевченко Ю. Ю. Сутність визначення та особливості теорії маркетингу інновацій. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 155-157.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8758
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-155-157.pdf463.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.