Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12536
Title: Особливості формування маркетингової товарної політики аграрних підприємств
Authors: Абрамова, В. С.
Корнієнко, В. С.
Онєгіна, О. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Абрамова В. С., Корнієнко В. С., Онєгіна О. С. Особливості формування маркетингової товарної політики аграрних підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2018. Вип. 2. С. 68-69.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12536
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2018-68-69.pdf583.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.