Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24830
Title: Сутність та класифікація рекламних кампаній
Authors: Абрамова, В. С.
Власенко, І. А.
Онєгіна, О. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Абрамова В. С., Власенко І. А., Онєгіна О. С. Сутність та класифікація рекламних кампаній. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 258-260.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24830
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_91.pdf201.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.